Sunday, February 22, 2009

海鷗的新衣

每次迷上一樣嘢我都會瞓身現時迷上玩舊相機正玩得開心。星期六上午一心想攞部Smena 2去修復但Cheah Camera Repair又遅遅未開門於是就在Digicolor裏貢嚟貢去敗咗塊IR Filter後Cheah還是未開門。當要走人時弗然俾我睇到Digicolor原來有買一些海鷗牌嘅鏡同相機但就擺得很高及不顯眼的地方再緻細睇清楚有部range finder. 部機睇嚟好似新嘅但因擺太耐以佈滿塵當打開菲林蓋裏面以開始生銹但晤喺好嚴重。
依犠記得海鷗好似冇再出呢種機於是就很有興趣想帶它回家與"事頭婆"交下手諗住可以執番隻死雞點知"事頭婆"一派氣定神媚的話只得一部晤要冇所謂。講價晤成就只好死死氣氣的諳荷包俾錢好彩"事頭婆"亦識做自動扣俾個九折二百三十溝成交。
部機除咗生銹外就喺表面的膠皮以開始甩經細心研究發覺可以斯下再換新皮。想起上次在港買回來的那幾塊蜥蜴皮可以大派用場。放工後回家快快扒兩啖飯後就開始動手爲部海鷗換新衣。搞一輪後終於大工告成......這可能是世上喂一的蜥蜴皮Seagull 205A.......滿意開心。

5 comments:

Daisy said...

你好叻啊,我完全覺得係新機囉。

最衰你個狼相俾老闆娘睇到啦,否則唔駛咁多錢也。二百三十溝即係港紙幾多?

danRyan said...

整得好靚啊!

Chiewata said...

黛姐你講得啱我講價好鬼差架成個流晒口水咁款便個肯折多俾我XD。折換港幣應該差不多五百蚊道。

Chiewata said...

Ryan你啱晤啱啊整部你玩下

yayawoo said...

can teach me bout hand making leather? ^^