Saturday, April 25, 2009

不起眼的麵包店


媽媽喜歡食麵包因她説她小時家貧而麵包是奢侈食品是很真貴及很難先食到所以現在就盡情食。受它影響我都蠻喜歡麵包於是就會時常留意好的麵包店。最近經友人推介一間坐落於Plaza Damas的麵包店據稱老闆每日親自動手以人手製做新鮮麵包。

間店並冇華麗裝收只係得一個算細的小厨窗擺些各樣麵包同一個間單櫃檯然後整間店就基本上是個open workshop擺滿各大小焗爐同工作檯一D多餘裝飾都冇。除咗賣麵包外亦設有堂食一些簡單全日供應早餐及扒餐不過只得羊同雞扒兩樣。

試咗個羊扒餐包飲品一杯都喺收十溝咗右非常合理的價錢而食客亦可柯打新鮮出爐麵包及danish堂食我見佢擺喺厨窗嘅Chiabatta好似幾好就叫了嗰嚟試點知老闆是囉去再焗一焗先上檯.....哇個外皮脆薄薄入面軟韌好有口感非常正。

這家店嘅麵包原來吾喺日日一樣是跟住一個貼喺厨窗側邊嘅一張roaster如果光顧就要注意啦......Bread Aroma Bakery Plaza Damas Plaza Level喺Starbuck對面條宏巷行入去香港小厨對面.

No comments: