Monday, April 27, 2009

潮記上山下海團之度假村篇



以十幾年冇到過Pangkor Island所以當搵地方住時就真係只用Google search下然後喺網上見間度假村D相影到都幾好又吾貴就決定booked。一路揸車嚟時都喺度諗間嘢吾知會吾會貨不對版咁就真喺好對吾住@wilsonfkp.

Pangkor Island Beach Resort是坐落在碼頭的另一邊要從碼頭坐麵包車差不多十五份鐘先到而個入口亦好隱閉從公路外是絕對睇吾到内裏乹坤。去到以經是徬晚六點幾當我們落車後行向大堂時兩個人同時俾眼前的境物吸引著而即刻非常電車的那起相機喺咁拍而冇理會check in的事。因個黃昏境色事美到無法形容那一片金黃色天空同那鹹蛋黃真喺靚得淒涼。那黃昏斜陽照落成個大堂真喺好moody好靚。

等到我回過神後就辦check in手續而@wilsonfkp還事意由未盡的囉著部D700喺咁影。間度假村吾算得上頂級但就各樣嘢都齊全同幾企理。我本來喺book咗garden view而又後悔於是問櫃檯姐姐可吾可以加錢upgrade去ocean view點知佢話以經幫我哋免費upgrade咗......好開針呀. 小姐仲不厭其煩的應酬我哋兩個又要connecting room等諸多要求服務態度冇得彈。

今朝起身早餐時對著個海先發覺原來這度假村喺有個很長而幾private嘅沙灘而且仲好鬼靚以咁嘅價錢住到間咁好嘅resort真喺非常超値不過這可能是因我哋係off peak season嚟的關係.

No comments: