Tuesday, April 28, 2009

潮記上山下海團之敗家篇


身爲敗家仔就更喺去到邊敗到邊但你哋想我吾到竟然喺個只有一條大街五份鐘行完嘅Lumut小鎮我都有得發揮所長。事縁噚日玩完遊水就同@wilsonfkp兩個走番出去Lumut港一來睇下我架車點同了解收費然後食晏。誰不知當我囉D非林去沖時見間店原來有幾部我夢魅以求嘅Fuji Instax 200擺喺度賣仲有大量wide format instax底片添....哇開針死啦。重吾止喎原來間舗重有大量罕見非林出售連Konica Centuria 1600都有幾卷擺喺度我値頭顛晒啦.....於是就立刻敗敗敗...kakaka

No comments: