Thursday, April 02, 2009

新記海南雞扒


炆飯
海南雞扒

聽爸爸説海南人做西餐了得全因殖民地時好多海南人幫英國人做火頭將軍而學得一身好西餐。除咗西餐海南人煮咖啡亦係嗱手爸爸説爺爺是開咖啡店的而且還親自炒咖啡豆做house blend哈哈哈原來爺爺係"coffee sommelier"吾知有吾有Moses咁型....XDDD

吾吹咁遠啦講番新記, 坐落係十五碑大街(Brickfield)喺一間印度人開嘅CD舗隔離所以有免費印度金曲聽。新記歷史很攸久我讀工藝大專時以時常在那食午飯只是location吾同。因當年聯邦工藝學院建築系本部設在十五碑所以我門就時常幫襯新記食它那又平又大碟又低食嘅炆飯。

時至今日新記的炆飯以經吾平但味度還是很好而用料亦富貴咗好多。所爲炆飯其實飯並冇炆只喺將D碼頭(材料)用黑豉油炆好後連埋個碗一齊蓋落D飯度上台後客人自己攞起個碗而那一陣飯餸香味撲鼻好正而且用碗蓋住又保温一舉兩得。

因從前係窮學生根本吃不起其它嘢所以除咗炆飯就冇試過其它嘢而近幾年先知原來新記重有樣鎮店寶就係海南雞扒....哈原來係自己人. 一個雞扒有幾特別阿?首先隻雞髀會用小釘錘打焾所以食時吾會有筋而醬汁是用茄汁豆煮成淋滿成個碟再配炸薯塊同番茄。醬汁不會搶晒雞肉味非常美味。

1 comment:

Unknown said...

make me hungry by looking at the pictures u posted :) yummy.