Sunday, April 26, 2009

潮記上山下海團之出發篇

風和日麗
Sekinchan迷人的稻田風光
這麼美的風景如果吾停底真喺對吾住自己
芒果傳門攤檔而且呢一段路檔檔都喺賣芒果
賣Air Nira的大叔見我大鄉理境然囉出Nipah樹收集Air Nira汁液的相片俾我睇有嘢飲又有嘢學兩溝一包超値
Air Nira有D椰汁味但就甜幾十倍
冰鎮Air Nira的冰箱而包汁真喺好緊要凍大熱天時飲落好桑
沿途風光
我同@wilsonfkp話牡丹樓喺全世界都一樣味道可放心食
兩條大鱷
Lumut 碼頭好靚ar
大馬皇家海軍係Lumut嘅基地
Pangkor Island碼頭
Pangkor Island碼頭
D雲好靚ar

今次度假揀留在大馬一嚟喺經齊D二來喺因好友@wilsonfkp來訪而順道帶佢睇睇大馬的風土人情。選Pangkor Island喺因爲冷門D對來自香港嘅好友亦有新鮮感而揀金馬倫高原亦是同一道理。本來一心諗住行coastal road好等@wilsonfkp有更鄉村嘅感受但因星期六晚玩得太夜而星期日遅起身最後只好走南北大道但我用來導行的GPS卻一直指示我們走回coastal road最後我就對@wilsonfkp話不如聽GPS話就鄉村路於是從總幹綫就會小路。

但可能是天注定這趟coastal road ride卻有好多意想不到的驚喜首先是我們在Sekinchan被那些稻田吸印而駛入稻田區而欣賞到好靚嘅風景然後沿途停底買下芒果同飲到我生平第一次飲到嘅Air Nira(一種從棕櫚樹提取到的汁液)。搞笑的是當我還未飲這excotic的汁液時@wilsonfkp以差不多成包飲晒然後我話你真好彩因連我都未飲過吾知係乜嘅物體你卻大膽一口飲晒原來我試後真係好好飲架....但就甜到溜喺天然的甜味。

No comments: